13 Mayıs 2015 Çarşamba

KİTAP YORUMU #8 | Fırsatçı(Love Me with Lies, #1)

Arka Kapak: 
Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.
  
Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur.
Caleb’ın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivia'nın en büyük engeli Caleb'ın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smith'tir.
Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır.
 
Peki, aşk her şeyi affeder mi? 

Kitap Yorumum: 
 Herkese merhaba! Nasıl gidiyor? Ben şu aralar blogumda çalan şarkılar yüzünden biraz depresif hissediyorum. Hiçbir derdim yokken kendimi bu moda sokmak hoşuma gidiyor.
Bugün sizlere Fırsatçı kitabını yorumlayacağım.

 Fırsatçı bir aralar İnstagram'da bayağı bir ses getirdi. Herkes, okudu, etti. Sonra yorumlar yapılmaya başlandı ve kitapta birçok hissin aynı anda tadıldığı söylendi. İkea'ya gittiğim sırada 7.90'a görünce dayanamadım, aldım. İki günde bitirdim ve bunu söylerken utandığımı hissediyorum. Çünkü, kitap zaten 300 sayfa civarı bir şey ve ben beğendiğim kitapları bir solukta okurum. Şimdi "Bunu beğenmedin mi?" diyeceksiniz. Bu sorunun cevabını almak istiyorsanız, okumaya devam edin.

  Kitap üniversitede geçiyor. Ve ben okul aşklarına bayılırım! Kitabın kapağını açtım ve bu yalanlarla dolu dünyada kaybolup gittim. Hala etkisinde kaldım ve beni bu acımasız kitabın üzücülüğünden kurtarabilecek birini bekliyorum. Gerçekten, aranızdan biri okursa beraber saatlerce dedikodu yapabiliriz.

 Eğer, okuduğunuz kitaplarda baş karakterin ne dediğini bilmez, olup olmadık yerde pot kıran ve her bir sözde kendini ezdiren bir şey olduğundan yakınıyorsanız, bu kitap tam size göre! Sadece baş karakterler, değil; her karakter, yarım saat ağzımı açık bıraktı ve kötü sözler söylememe neden oldu.
Hepinizin aksine ben baş karakter olan Olivia'ya bayıldım. Çok fazla yanlış yaptı ama bunların hepsi sevdiğini geri kazanmak adınaydı. Biraz konusundan bahsedeyim, direk yoruma girdim ben.

Bir gün, kendinizi D&R gibi bir mağazada düşünün. Üç yıl sonra, kötü hatta çok kötü bir sonla ilişkinizi bitirdiğiniz, eski erkek arkadaşınızla karşılaşıyorsunuz. Bir anda gözünüze yaşadığınız onca anılar doluşuyor. Acı, tatlı ama hepsi. Birden, onu unutamadığınızı ve hiçbir zamanda unutamayacağınızı anlıyorsunuz. Eski erkek arkadaşınız, sizi kendine çekiyor. Aranızda sanki hala koparılmamış bağlar var. Ve siz ne kadar uzaklaşmak isteniz de, bu bağlar sizi göbek deliğinizden bağlamışcasına bırakmıyor.
Olivia, Caleb'in yanına gidiyor ve onu uzunca bir süre süzüyor. Caleb'in her zerresini ezberlerlemiş olduğunu fark ediyor. Aniden sohbet etmeye başladıkları an, Olivia Caleb'in onunla neden sert konuşmadığına çok şaşırıyor. Sanki ona yapılan onca kötülüğü hatırlamıyormuş gibi...
Ama cidden meğersem çocuk hafızasını kaybetmiş. Daha sonrasında, o kadar yalanlar dönüyor ki... Allaah, yaniii.

 Bir karakter daha var ve onun adı: Leah. Leah, Olivia ve Caleb'in ayrılıklarının ardından Caleb'i toparlayan kişi. Yani onun şimdiki sevgilisi. Yine herkes ondan nefret etmiş ama ben etmedim. Çünkü bazen sevdiğiniz için her şeyi yaparsınız. Ama bu kadın fazla psikopat gibiydi. Ben Olivia'yı gerçekten çok sevdim. Belki de yaşadığı şeyler bana acıyı hissettirmiştir.

 Bu kitabı nasıl bir ruh haliyle okuduysam, çılgınlar gibi delirmem gerekirken hep ağladım. Ağladım, ağladım ve ağladım. Kitabı gerçekten çok beğendim ve ikinci kitabını okumak için sabırsızlanıyorum. Yarın ya da bu akşam bir şekilde temin etmeye çalışacağım. Eğer puan verecek olursam, 5'de 5 verirdim.


3 yorum:

  1. Ya, sen ve yorumların! Hepsi fazla duygu dolu ve ehm yazdığın tüm yorumlara bayılıyorum-ama bu! Bu yorumun acayip hoştu. Okurken hem güldüm hem meraklandım. Sırf yorumun için bile kitabı alabileceğimi hissediyorum.
    Ellerine sağlık, güzellik. Baya sevdim♥♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni daha fazla yazmak için heveslendiriyorsun, bebeğim.

      Sil
  2. Ay, bu benim listemde! Hemen almam lazım çok merak ettim o.o

    YanıtlaSil